Beko DPU8360X werking vocht detectie

Tweak

  • #1
Hoi iedereen, ik ben bang dat niemand hier een antwoord op heeft maar goed kan het proberen.. Een tijd terug heb ik onze AEG droger weg moeten doen i.v.m. een probleem met de vochtdetectie deze droger bleef continu maar drogen (was nog een hete lucht droger met slang)

Op MP zag ik een Beko DPU8360X warmtepomp droger te koop deze heb ik echt voor heel weinig kunnen overnemen omdat deze een raar geluid zou maken. Geluid kwam van condenswater pompje af, deze vervangen en opgelost.

Maaaar nu lijkt het erop dat deze droger ook "soms" het probleem heeft wat mijn vorige droger had. Hij blijft maar doorgaan terwijl de was al droog is. Deze droger heeft voor 2 strips in de trommel wat dus telkens gemeten word (Bij de AEG werkte dit heel anders en kon ik dus ook niet vinden wat het probleem was) de strips heb ik telkens schoongemaakt maar het probleem lijkt niet verholpen.

Kan iemand mij vertellen hoe dit systeem werkt? Als de strips namelijk vies zouden zijn dan lijkt mij dat de droger juist eerder stopt! Is er bijvoorbeeld iets op de print wat vaak kapot gaat of vervangen moet worden als er "slechte waardes" worden gemeten?

Ik hoor het graag als iemand iets weet.

Edit: zojuist heeft die weer een programma afgemaakt zonder problemen.. En zag op een foto van een nieuwe print dat er 2 knopjes zitten om dingen te kunnen testen en "kontrol?" Heeft iemand hier meer info over?
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu