Kaal huren - de vloer voor dummies

Orbitolina

  • #1
Misschien niet echt een klusvraag. Nou, een beetje wel.

Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe huurwoning vanwege een nieuwe baan ver weg. Mij zijn een aantal woningen aangeboden door bekende verhuurmakelaars, maar deze woningen zijn allemaal zonder vloer. Ik ben op zoek naar een gestoffeerde woning maar het lukt niet helemaal.

Dus vloer: Stel je hebt een huurwoning van 55-65m^2 (incl badkamer en berging): wat zou het leggen van een vloer ongeveer kosten, en kan je dit alleen doen als je zoiets nog niet gedaan hebt en geen hulp hebt? Ik denk aan laminaat (ondervloer nodig?) of goedkoop tapijt/tapijttegels. Beetje de kosten laag houden aangezien ik er mogelijk maar een jaar ga wonen.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2
We doen op Klusidee niet aan prijsindicaties of beoordelingen.
Als je zoiets nog nooit gedaan hebt kan je op internet wel de nodige instructievideo's vinden voor het leggen van een laminaatvloer. Als je na het zien van de video's denkt dat kan ik ook, gewoon doen. Anders op zoek naar een aanbieding inclusief leggen, of neem een klusser in de arm en overleg over de aan te schaffen spullen.
 

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #3
Kijk ook eens tweedehands. Of een restrol vloerzeil. Of een los vloerkleed.

Als je er maar zo kort woont, hoeft het misschien ook niet heel erg netjes te zijn. Dus een reststuk wat een beetje los ligt van de muren kan misschien ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu