Schommelhaak met houtdraad EXTRA LANG!!

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #21
Het is inderdaad wel wat werk ja. Als je dit zelf kan doen is het prima te doen. Uitbesteden van zoiets is duur.

Alternatief in de tuin? Dan heb je voor hetzelfde geld een enorm klimrek.
 

Piccolina

  • #22
Helaas hebben we geen tuin.
Zelf kunnen we dat niet aangezien we hebben geen verstand van welke balk eronder moet en hoe moet die bevestigd worden sterk genoeg etc...
 

Jackd

Vaste Beantwoorder
  • #23
De meeste tijd zit in het netjes afwerken en
die metalen balk slaat nergens op.

Het kan misschien makkelijker, dan kunnen jullie het wel zelf:
Plaatselijk het plafond verhogen:
-plafond open,
-plaat op de draagbalken.
-schommelhaken in de balken.
-randen afwerken.
 

Piccolina

  • #24
Ja nee dat gaat niet werken want is de woonkamer en is heel erg open en als we gaan het plaatselijk verhogen dan is geen uitzicht..
kan iemand mij helpen misschien waar ik iemand betrouwbaar kan vinden want werk**ot site waar ik altijd iedereen kon goed vinden heeft iets veranderd waardoor Het mij niet lukt om de opdracht te plaatsen ik heb geen idee waarom maar na het inzenden krijg ik enkel dat ze het gaan beoordelen en vervolgens gebeurd er niets...

Ik vind €500 veel te duur voor 1 dag werk van de man die we hier hadden....
 

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #25
Op dit forum kan je niet vragen. Via de hoofdpagina van de site schijnt het wel te kunnen. Via werkspot e.d. ook. Vraag altijd meerdere offertes. En kies een betrouwbare (niet perse de goedkoopste).
 

Piccolina

  • #26
Heel erg bedankt ik ga opzoek dan...

Kort samenvat: plafond openmaken, draagbalk opvullen met een extra 10cm hoge dikke houten balk, direct erin schommelhaken monteren en afwerken met gipsplafond in originele staat.
Pfff , dankje Sinterklaas, leuk duur cadeautje voor kids haha

Maar ik ben tenminste eruit wat er moet gebeuren dan kunnen we verderr
 

Sjaak-6

  • #27
Ik zou er voor de veiligheid een dikke matras onder leggen, tijdens het turnen.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu