2de set laminaat klikt niet

Mibo

  • #1
Hoi allemaal,

Ik heb onlangs Gamma LiFETIMe Trend Laminaat gekocht. Deze is nu met heel wat moeite en tijd voor ongeveer 80% gelegd door een professionel.

De laminaat wil niet altijd klikken door vuiligheid in de groeven, heb al 4 pakken moeten omruilen. Het probleem nu is dat de 4 nieuwe pakken niet willen klikken met het stuk wat er al ligt :cry: De vier nieuwe pakken heb wij 48 uur eerst laten rusten en nog willen deze niet klikken, onderling klikken deze wel (met moeite weliswaar).



Verder is de kwaliteit van het laminaat ook niet om naar huis te schrijven, krast al redelijk snel zonder dat uberhaupt meubilair ligt.. al met al heb ik het gevoel dat ik hier met een ondeugelijk product te maken heb.

Wat zijn mijn kansen als ik alles terug breng naar de Gamma? Ik heb het laminaat 14 dagen geleden gekocht. Om ruilen kan volgens hun reglementen binnen 30 dagen. Echter heb ik niet alle verpakkingen meer van de pakken..
 

Robbie's

  • #2
Zul je met Gamma moeten bespreken. Forum geeft klus advies geen juridisch advies. Maar je hebt het huidige probleem ook nog niet met Gamma besproken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu