Dewalt DW743 Aansluiten nieuwe condensator

Sanne_H

  • #1
Hallo!
Wij zijn zo stom geweest om onze oude kapotte condensator te verwijderen zonder goede foto's te maken dan de aansluiting van de draden .... :oops:

Wie weet/ of heeft een foto van de aansluiting hiervan.
Ik ben al de hele avond aan de google maar ik word niet wijzer :shock:

We kunnen wel zien welke twee schroefjes we los gedraaid hebben maar weten niet welke draadjes erin moeten. Wit zwart en rood los aan zaag en blauw bruin los aan condensator.

 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Onder het door u vermeldde typenummer kan ik niets vinden, graag het juiste type vermelden, op het type plaatje staat ook nog een type, waarschijnlijk type 1, kijk of de leeftijd van de machine op het type plaatje staat.

Er komt een snoer de behuizing binnen en die gaan naar de schakelaar, aan de motorkant van de schakelaar moet de condensator aangesloten worden op de twee draden die van de schakelaar komen, welke kleur van de draden van de condensator maakt niet uit.

Plaats even een foto waar het binnenkomende snoer tot tot en met de condensator op staan, de condensator ken ik wel dus die hoeft er niet bij op
 

Sanne_H

  • #3
Bedankt voor je snelle reactie! Hier een aantal foto's

 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Hier heb ik geen tekeningen van, u zult zelf moeten meten waar de draden op moeten. Vraag anders even een electricien, die kan het wel meten op afstand kan ik hier niet veel mee, de fabrikant werkt ook al niet mee.
 

Sanne_H

  • #5
O! Jammer, bedankt voor uw moeite. Misschien heeft iemand hem hier ook die kan kijken. Mijn electricien (papa haha ) is nog op vakantie. Dan moeten we maar even kijken als hij terug is
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
Tja, niks aan te doen, als de fabrikant geen tekeningen levert houdt het op.
U kunt de machine wel vast schoon blazen, vooral bij de veer en de rode en zwarte draad
 

Sanne_H

  • #7
Hoi. Mijn pa is weer terug! Hij heeft deze van dewalt gekregen. Ik wou hem nog even met je delen. Zaag werkt weer
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #8
Dank u wel.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu