Welke type vloer voor washok/technische ruimte?

Tiggelmania

  • #1
Goedemiddag,

Op dit moment wordt er een verdieping op mijn huis gebouwd. Op deze verdieping wordt er een kamer gemaakt met daarin de ventilatie, ketel, wasmachine en droger. Ik vraag me af wat voor vloer ik hier het beste kan leggen.Aangezien een wasmachine en/of droger nog wel eens kan gaan lekken of iets dergelijks. Ook qua demping en trillen zoek ik naar de beste keuze. Iemand nog aanraders?
 

Boertje125

Vaste Beantwoorder
  • #2
Er wordt al gebouwd zegt u.

overleg met de bouwer die heeft hier ongetwijfeld ideeën over en de constructie is vast al bepaald dus het is ook niet zo dat u nu nog in alle rust kunt gaan beslissen wat u wilt.

Een lekkere stevige betonvloer was vanzelfsprekend de beste keuze geweest voor demping van trillingen en geluid.
 

Tiggelmania

  • #3
Goed punt, ga ik ze vragen. De vloer is van beton(voorheen dak). Er komt nog een cementen dekvloertje over heen. Aangezien er in de ruimte een werkblad boven de wasmachine en droger gaat komen en er eventueel was in komt te hangen, wil het oog ook wat, dus wil er graag een vloertje in leggen. Ik zat zelf te denken aan een zeiltje van vinyl.
 

Haemmertime

Vaste beantwoorder
  • #4
Waarom geen tegelvloer, sterk, stevig, vaak onderhoudsarm?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu