Vliegjes in huis

Vonkuhboer

  • #1
Beste iedereen

Ik heb sinds kort last van vliegjes in huis, ze zitten voornamelijk in de badkamer en bij het toilet. Maar na veel zoeken op internet kom ik eigenlijk niks verder. Het zijn geen rioolvliegjes denk ik, aangezien die er volgens google anders uit zien. Hier onder 2 foto's iemand een idee ?




 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Hoe groot zijn ze?
 

Vonkuhboer

  • #3
2 - 3 mm ongeveer

Heb nog eens wat gezocht op internet. En het heeft wel iets weg van rouwvliegjes. Maar aangezien die in planten groeien en ik die nou net niet heb in me badkamer / wc vind ik het wel vreemd.
 

Jakub Cech

  • #4
Je vochtgehalte is te hoog, zorg voor meer ventilatie.
Eventueel bestrijden met kaneel, hier zijn ze niet erg dol op. Maar dat is van toepassing op planten, maar die heb je niet in je badkamer schreef je. Maar misschien werkt het ook als je het in de badkamer neer zet, het is te proberen.
 

Feja

  • #5


Wij hebben die vliegjes ook. Geen fruitvliegjes of 'potgrond' vliegjes. Wat was bij u de oplossing?

Hoofdletters weggehaald. Schreeuwen is niet nodig. Ook afbeeldingen aangepast - mod
 

Kees-123

  • #6
Ik heb ook last gehad van soort gelijke vliegjes. Ik heb verschillende bestrijdingsmiddelen gebruikt, maar dit heeft geen resultaat opgeleverd. Ik kreeg steeds meer last van de vliegjes en heb toen besloten om een expert in te schakelen. Ik ben toen geholpen door commerciele link niet toegestaan - mod. Ik was erg tevreden over de service. Hopelijk heb je hier iets aan!
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #7
@Kees 123,

misschien wilt u een PB sturen met de naam van het bedrijf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu