Dank voor de hulp

Lampades

  • #1
Beste Soldeerbout,

Ik ben groot fan van jouw advies. Meerdere malen heb ik je topic reacties gevolgd wat heeft geleidt tot weer een werkende vaatwasser.

Ik heb de vaatwasser 45 graden gebogen waardoor er allemaal water uitliep. Dit is ook niet verwonderlijk, omdat ik de vaatwasser een dag heb laten staan terwijl hij halverwege het programma was. Ik had de vaatwasser uitgedrukt, omdat het lawaai gaf tijdens een video opname. Een dag later drukte ik hem weer aan, op een ander programma.

Toen begon hetzelfde euvel als bij de topic starter. Eindeloos afpompen, en niks erbij. Ook als ik hem resette of van het programma afhaalde. Ik heb labyrint gecheckt, geen gekkigheid. Toen zag ik allemaal water onder de vaatwasser. Het spoor gevolgd, en kwam uit bij de bodemplaat. Deze kan ik iets indrukken, waardoor er water uitliep. Daarom 45 graden gekanteld, en ja hoor.. allemaal water. Na een flinke opdroging, doet de vaatwasser het weer. Nu kijken of hij het ook blijft doen. Waarschijnlijk is er een lekkage ergens, waardoor er water op de bodemplaat terecht komt.

Lastig om te zien en te checken, omdat de onderkant van de vaatwasser kurkdroog is, maar het sijpelt tussen de ontzettend kleine randen door (Zie foto)





Desalniettemin: Soldeerbout, bedankt!
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Ik heb uw topic afgesplitst omdat er geen vraag is voor hulp, daarnaast een onderwerp aan het topic gegeven.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu