Zanker intimat de luxe foto van control panel

Mouflet

  • #1
Mijn moeder heeft een oude zanker intimat de luxe bovenlader met links de wasmachine en rechts een losse centrifuge. De control panel zit rechts boven de centrifuge, maar is door de jaren heen onleesbaar geworden. (Mimoeder heeft te hard geboend). Heeft iemand een foto van zo'n control panel (3 knoppen)zodat ik deze kan printen en op de wasmachine kan plakken?
Alvast enorm bedankt.
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Als je met google zoekt op Zanker Intimat (niet intimate!) kom je op een handleidingensite waar deze handleiding voor 3 van dergelijke modellen te vinden is.
Op blz. 13 daarvan (en verder) staat een programmatabel, waarmee je met wat knip en plakwerk in een of ander fotobewerkingsprogramma een lijstje zou kunnen maken.

Of namaken mbv. Word oid...

De kans dat één van de forumleden nog zo'n machine heeft staan lijkt me niet zo enorm groot. De meest recente gegevens van Electrolux (waar Zanker al heel lang bij hoort) voor een Zanker Intimat dateren van januari 1993, dus ruim 25 jaar geleden.

En als er nog dergelijke machines staan, zijn het meestal de AEG uitvoeringen, de 'Turnamat'. :wink:
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu