Bommerscharnier kapot?

Mgveld

  • #1
Deze week klonk er een harde knal uit het voorportaal en sindsdien hangt de tochtdeur uit het lood doordat het bovenste bommerscharnier de deur niet meer naar het kozijn trekt.

Kan het zijn dat de veer geknapt is? Of zou hij alleen losgeschoten zijn? Andere vraag: is hij nog te repareren?



Afbeeldingen via klusidee invoegen svp. Voor deze keer aangepast - mod
 

Kodjo

  • #2
Hoi,

Wij hebben de zelfde bommerscharnieren. Een is defect, veer gebroken. Is het gelukt ze te repareren?
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #3
Die scharnieren zijn volop te koop: Bommerscharnier.

Op dit forum mogen geen goederen gevraagd of te koop aangeboden worden, zie de forumregels.
 

BertPleizier

Vaste Beantwoorder
  • #4
Jan schreef:
Op dit forum mogen geen goederen gevraagd of te koop aangeboden worden, zie de forumregels.
Kun je mij vertellen waar je in dit topic ziet staan dat er onderdelen worden aangeboden dan wel worden gevraagd? Ik begrijp bovenstaande opmerking uit je reactie niet helemaal.
 

Kodjo

  • #5
Ik vroeg of ik eventueel het werkende scharnier mocht overnemen. Dat is blijkbaar strafbaar.
 

BertPleizier

Vaste Beantwoorder
  • #6
Dan is die vraag door de Mod verwijderd.
 

Mgveld

  • #7
Wij hebben de zelfde bommerscharnieren. Een is defect, veer gebroken. Is het gelukt ze te repareren?
Uiteindelijk heb ik bij een zaak voor tweedehands deurbeslag een precies dezelfde gevonden.

Ik wilde namelijk hetzelfde model uit de jaren 20 er weer op. Die verkopen ze niet nieuw meer.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu