Wiebelende ronde oude tafel

De Bob

  • #21
@Hessie

Tussen 4 en 5 mis ik wat, en nog veel meer.

Maar lees de reactie van Crxzeeland eens goed door, en dan mijn reactie alleen naar Crxzeeland toe en niemand anders.

De gehele dag reageerd niemand want zo belangrijk is het niet, maar dan...


Maar met dit topic ben ik en blijf ik nu off topic.
Dit heeft geen zin.
 

Karin1234

  • #22
Sorry da tik niet meer had gereageerd. Ik had niet gezien dat er nog zoveel vervolg berichten waren.

Ik heb nav de eerste tips inderdaad de spie flink aangetikt. schroefjes aangeslagen, viltje geplakt. Toen toch maar meubelhoekjes geschroefd.,, Ik zit nu nog steeds aan een zeer wiebelende tafel, nadat het eerst wat leek te helpen.

Helemaal uit elkaar halen gaat mij niet goed af vrees ik. Ik overweeg nu toch meubelhoekjes aan de buiten zijde , dus in het zicht en die dan maar te schilderen. Zal eerst nog eens alle andere tips nalopen. bedankt iig!
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #23
Probeer het eerst met dunne plaatjes hout onder de spie, dan komt die veel strakker te zitten.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #24
Ik herhaal nog even mijn eerste tip, je ziet duidelijk aan de verf op de spie dat hij voor het wit verven anders heeft gezeten. Dus spie er uit en andersom er vanaf de andere kant in slaan.
 

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #25
Als je met meubelhoekjes onderstaande bedoeld: dat heeft totaal geen zin. Die hebben geen driehoeksverbinding.



De tafel is stabiel geweest. Zoek dus de oplossing in aanpak van het probleem in plaats van lapmiddelen. Er zit ergens speling. Hef die speling op en het probleem is weg.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu