Verwarming of vloer probleem

Roxypox

  • #1
Hoi allemaal,

Onder mijn laminaatvloer is het vochtig op 1 plek in het huis. Ik heb lekkage problemen gehad of heb deze nog steeds.
De vocht zit onder tegen de folie aan van mijn laminaat en alleen bij de muur (gibo) die lekker vocht kan opdrinken. Onder de folie zit smeerlaag en beton.
Op de vloer staat een dressoir tegen de muur met vochtproblemen.
Ik kan dit in meedere topics zetten, lekkage (oorzaak momenteel opgelost, nog niet getest), verwarming en vloeren dus weet niet zo goed wat de juiste topic is.

De muur zit tegen een badkamer, andere kant de woonkamer. Zo'n 55cm van de muur loopt een verwarmingsbuis parallel naar de keuken. Kan ik zelf testen of het de verwarming is (ja ik heb druk verlies maar niet groot, na 2 maanden gezakt van 2 naar 1.7, en kwam van 1.1 na 2 jaar niet bijvullen wat ik lees op de kaart.. woon hier nog maar 1 jaar en de ketel is al 15 jaar oud, warmte wisselaar nooit vervangen).
Of heb ik te maken met een slechte folie onder laminaat (geen idee welke, vorige bewoner) waardoor ik een slechte klimaat controle heb in die hoek ivm douche, woonkamer en de cv lijn die daar loopt.
Lekinspectie zegt dat ik geen problemen heb met de verwarming. Plaats hier wat foto's.

de blauwe gedeelte is overgang van vloer naar de muur.

 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu