Vieze lucht van het raam

Pieter92

  • #1
Hoi allemaal,

Sinds een aantal weken hangt er vaak een gekke lucht in huis op warme en zonnige dagen. Wij wonen in een hoekhuis en het begint altijd te ruiken na de middag, wanneer de zon op de zijkant van ons huis gericht is. In deze muur bevindt zich een houten raamkozijn. De geur lijkt hier vandaan te komen. De vorige bewoner heeft er van binnen een houten schot voor geplaatst en een rolgordijn. Van buiten zijn aan de onderkant ook bruine vlekken te zien.

Ik geloof dat de huizen uit de jaren 60 stammen, ze zullen in ieder geval binnenkort gerenoveerd worden.
Ik vroeg me af of iemand enig idee heeft wat dit kan zijn? Het is een gekke penetrante geur, nogal moeilijk om te beschrijven.


Ik hoor graag jullie adviezen!


Met vriendelijke groet,
Pieter


 

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #2
Misschien is het hout aan het rotten? Plaats eens een foto van heel het raam van binnen en buiten.

Wat zegt de verhuurder?
 

Pieter92

  • #3
Aangezien de huizen binnenkort gesloopt/gerenoveerd worden, wil de verhuurder niets meer aan deze woningen doen.
Wij wonen hier anti-kraak en hebben ook geen direct contact met de verhuurder. Toen wij laatst een lek in het toilet hadden, kwam er ook niemand.



 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #4
Houten schot weghalen en schoonmaken. Daar is iets aan het rotten.
 

Pieter92

  • #5
Oké, bedankt. Ik ga het schot weghalen.
Ik zal laten weten of het gewerkt heeft.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu