Vervanging hoge vaatwasser Siemens

Dubbelo

  • #1
Een half jaar geleden heb ik de frontjes van mijn keuken laten vervangen.
Nu moet ik echter mijn Siemens vaatwasser er uit halen. Doordat ik in deze keuken later een houten vloer heb gelegd is de vaatwasser nu echt ingesloten en krijg ik hem er niet zomaar uit. Het is vlgs mij een hoger type vaatwasser die nu met ingedraaide pootjes (die ik niet eens zie) ongeveer 88 cm hoog is en echt vast zit tussen blad en vloer en dus niet over de nieuwe, hogere, vloer geschoven kan worden.

Ik zal hem eruit moeten halen, evt. in delen door te slopen.
En dan wil ik een normaal maat terugzetten want ik heb ruimte van ongeveer 84 cm tussen (nieuwe) vloer en blad.

Mijn vragen:
- op een filmpje van BCC vertelde ze dat je een hoog model vaatwasser altijd moet vervangen door een hoog model omdat anders het frontje niet past. Maar dat begrijp ik niet goed Mijn frontje is nu ongeveer 71 cm hoog.
- Wat is de beste manier om de huidige vaatwasser eruit te slopen, zonder blad te beschadigen?
- Hoe verwijder ik het frontje bij dit type: Sl65560EU/07 PD 7803
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Voor wat betreft de demontage: je zou de montagehandleiding kunnen downloaden bij Siemens: Montagehandleiding Sl65560EU/07

De overige vragen heb ik geen antwoord op, te weinig verstand van. Normaal gesproken laat je de vaatwasser zover zakken dat ie naar buiten geschoven kan worden. Maar bij een naderhand verhoogde vloer zou ik zo geen oplossing weten.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu