KAKU ASUN-650 op screens aansluiten

GerardV

  • #1


Ik heb de ASUN-650 van Klik Aan Klik Uit gekocht en wil deze op mij screens aansluiten. De screens hebben echter alleen een bruine, blauwe en geel/groene draad. Dit zit aangesloten op een draaiknop die naar het stopcontact gaat. De bovenste draden op de foto zijn van de screens en die ik vasthoud zijn de draden die naar het stopcontact gaan.
Het lukt me niet om de ASUN-650 aan de praat te krijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aansluiten?
 

GerardV

  • #2
Het bleek dat de bruine en de groen/gele vanaf de screens als schakeldraden werden gebruikt. De groen/gele werd dus niet gebruikt als aarde. Door de L en de COM van de ASUN650 met een klein draadje aan elkaar te verbinden lukt het. Ben toch wel een beetje trots op mezelf dat ik dat zonder hulp heb kunnen fixen.
 

Winnieandbuzz

  • #3
:prima:
 

F1986

  • #4


Misschien dat jullie mij kunnen helpen: dit is mijn situatie nu: ik heb maar 3 draden: blauw, bruin, groen/geel (zaten eerst in de zwarte schakelaar).. enig idee hoe ik het moet aansluiten op SUN 650? alvast bedankt
 

DSR9500

  • #5
Tja, zie blz 4 van de instructie

Daar worden genoemd Bruin en Blauw Voor Fase 1 en Nul

en Zwart voor Fase 2

Mogelijk dat netzoals hierboven, niet een zwarte draad is toegepast, maar de aarde draad (geel/groen) is misbruikt.

Was wel netjes geweest als dat gemarkeerd was.

Je moet ook nog wat doorverbinden, maar dat staat in het plaatje mooi aan gegeven.
 
Gerelateerde onderwerpen Antwoorden Datum
1
2

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu