Verrotte vloer repareren met pur?!

Faodail

  • #1
Hallo mensen,

Ik weet echt niet veel van klussen, en ik weet niet of ik gek ben, maar volgens mij heeft mijn huisbaas iets opgelost op een manier die niet klopt. Maar voordat ik in de beschuldigingen ga zitten wil ik graag weten of wat ik denk überhaupt klopt.

Bij de bezichtiging van mijn nieuwe huis ontdekte ik een een gedeelte verrotte vloer met een beginnend gat. Nadat ik in mijn contract had opgenomen dat de vloer asap gerepareerd zou worden heb ik getekend. Dit is 2 weken geleden, en toen ik dinsdag de aannemer sprak vertelde hij me dat het een grote klus was die de komende dagen nog niet klaar zou zijn, en dat hij eigenlijk ook wilde dat de eeuwenoude supervieze badkamer vernieuwd werd. Ik weet van mijn huisbaas dat hij dat eigenlijk helemaal niet wilde doen, maar de aannemer gaf mij het gevoel dat het toch wel noodzakelijk was.





Nu was ik vanmiddag rond 3 uur in mijn huis, en er was nog niets veranderd. Nu kwam ik rond 5 uur in mijn huis en zie ik dat er pur zit op de plek van de lek. Ik weet niet wat eronder zit want ik kan de vloerbedekking niet meer omhoog doen, maar het lijkt op een houten plaat.

Nu heb ik het gevoel dat dit niet helemaal een veilige oplossing is, en dat de huisbaas zich er een beetje makkelijk vanaf maakt. Maar wie weet heb ik het verkeerd, dat zou de situatie een stuk makkelijker maken. Wat denken jullie?
 

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #2
Hout wat rot is moet vervangen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu