Bosch warmtepompdroger droogt slecht

Musky

  • #1
Hallo, onze warmtepompdroger WTW852S1Nl/06 FD 9403 202000 droogt zeer slecht of het duurt erg lang voordat de was droog is. De droger is aangesloten op de afvoer hetgeen goed werkt.
Na iedere droogbeurt worden ook de filters gereinigd. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn. Bvd voor jullie suggesties. Mvg Berry
 

Wgb

Vaste Beantwoorder
  • #2
Beetje vaag vind je niet. Hoe lang is lang?
Nou wordt het lastig hoe druk je uit of iets slecht droog is. Kastdroog, strijkdroog misschien zijn er nog meer uitdrukkingen.
 

Musky

  • #3
Met lang bedoel ik veel langer dan de door de machine aangegeven tijd. Slecht droog in vergelijking met voorheen. Kastdroog is niet meer hetzelfde.
 

Wgb

Vaste Beantwoorder
  • #4
Slecht droog in vergelijking met voorheen, of vergelijk je het met een vorige generatie droger.

Wat een zeur ben ik he. Wat is veel langer dan de tijd die aangegeven is een kwartier, half uur, hoeveel minuten of uren?
 

Musky

  • #5
Met langer bedoel ik, dat het gekozen programma nog een keer gedraaid moet worden. En de vergelijking is natuurlijk niet met een vorige droger maar met de huidige droger. Als je nog meer wilt weten dan "schiet"je maar. Kan het ook zijn dat de trommel binnen in gereinigd moet worden en zo ja waarmee moet dat dan?
 

Wgb

Vaste Beantwoorder
  • #6
Sorry ik ben uit geschoten.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu