AEG Lavamat 55600 met kuren

Rmb24

  • #1
Mijn AEG wasdroger vertoont de laatste tijd wat vreemde kuren.
Soms stopt de droger na +/- 30 seconden, en geeft het display "einde" aan.
Op de standen 20 of 40 minuten (links van programmaknop)werkt de machine wel weer goed.

Tips over het massacontact op de trommel en achterop de as, heb ik gecheckt, en zijn OK.
Nu vraag ik mij af, of dit de enige koolborstel is, of dat er in de motor zelf ook nog koolborstels zitten die wellicht versleten kunnen zijn.

Als de droger wel functioneert zonder haperingen, droogt deze perfect, dus ik vermoed een probleem in de aansturing, maar mijn electronische kennis reikt niet verder als het weten hoe een printplaat eruit ziet, en wat soldeerwerk, maar van het doormeten van electronische circuits heb ik niet heel erg veel verstand.

Wie kan mij op eenvoudige wijze op weg helpen, of is dit -gezien mijn kennis van electronica- een kansloze missie!
 

Rmb24

  • #2
Niemand die mij een stukje op weg kan helpen?
 

Rmb24

  • #3
Nou, ik had mij meer voorgesteld van de mogelijke hulp die je hier zou kunnen krijgen, maar....helaas.
Account maar opheffen!
Gemiste kans!
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Nou, nou, dat kan ook wat minder, het zijn vrijwilligers die de vragen beantwoorden en die weten op afstand ook niet alles.
 

DSR9500

  • #5
Tja en goed zoeken kan ook oplossen of uitsluiten of het daar aan ligt
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
Links verwijderd, onderaan bij de gerelateerde onderwerpen staan dezelfde als in de door u geplaatste links.
De laatste link verwijst naar een ander forum maar de vraag wordt op dit forum gesteld.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu