Lavamat 54870 15 x geel en 5x rood storing

Rene1200

  • #1
Vandaag wilde ik was draaien ging goed ,na 30 min wilde die niets meer doen ,stroom eraf gehaald 1 uurtje gewacht en leeggepomp en op centifugeren gezet .Daarna code uitgelezen die blijkt 15 x geel en 5 rood te zijn .Ik dacht zelf aan koolborstels??? hoop niet dat het is wat er zijn voor dit type motor geen koolborstels beschikbaar alleen complete motor. Wie heeft nog een ander idee wat het kan zijn .

Gr Rene
 

Techrax

  • #2
Staat vermoedelijk voor EF5: teveel onbalans. Zou koolborstels maar eens controleren. Bij minder dan 15mm dienen ze vervangen te worden. Graag, voor verdere informatie het prod. No. vermelden.
 

Rene1200

  • #3
Hoi ,

Dank je wel voor het reageren ,bedoel je product nr van de motor of het pnc nr? (914524431/01 .) mocht je het motor nr willen hebben dan ga ik vanavond er achter aan
 

Rene1200

  • #4
motor nr
 

Rene1200

  • #5
Lengte koolborstels (l /r zelfde lengte)
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
Nu nog even de dikte van de steentjes, kunnen we uittellen hoe lang de koolborstels zijn. :?
 

Rene1200

  • #7
Hoi ,zijn ze niet lang genoeg dan? dus je wilt de breedte hebben ..... zal morgen worden .maar heb voor de zekerheid maar nieuwe besteld kijken of daar het probleem mee is opgelost .
 

Rene1200

  • #8
Zo machine doet het weer vooe de zekerheid de pressostaat vervangen en slang door geblazen .Dit gaf iig iets meer werking van de machine vullen deed ie wassen ook maar afpompen ho maar ,na een paar de slang te hebben door geblazen dat ie dat wel voor een minuuut .Filter eruit getrokken daar zitten kleine pluisjes in .Ik een slang gepakt in de trommel gehangen filter er uit gelaten en op deze manier geprobeerd door te spoelen .Uiteindelijk de slang van de troomel naar de pomp los gehaald, daar zatten rest van een dweil in .alles schoongemaakt en mqachine draait weer .

Bedankt voor de reactie,s

Gr Rene
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu