Vlekken in geschilderde wand

Inmalik

  • #1
Goedendag beste leden,

Ik heb vorige week de woonkamer licht grijs laten schilderen, en deze week kwam de laminaat legger. Jammer genoeg ging hij slordig te werk waardoor ik relatief veel stoot vlekken op de muren kreeg. Ik hield me hart vast omdat de muren ook pas gestuced waren.

Maar anyways ik probeerde de vlekken te verwijderen met water, alles reiniger ect. Alleen niets hielp.

Tot dat ik met mijn stomme idee de vlekken ging overschilderen met een kwast :cry:

Ik heb het toen 24u laten drogen, omdat het verf op latex basis is maar jammer genoeg zie ik dat ik het alleen maar erger heb gemaakt.

Je kan heel goed zien waar ik opnieuw geschilderd heb. Buurman kwam langs en zei dat het niet opvalt, het valt ook niet op denk ik.. alleen iemand zoals ik die vrij perfectionistisch is kan dit niet met rust laten, vooral omdat het ervoor heen goed uit zag.


Ik hoop echt dat iemand een oplossing voor mij heeft, ik heb echt geen zin meer om alles opnieuw te laten schilderen.

De verf die aangebracht was is de Sikkens Alphacryl pure mat

Op de foto rechts zie je het licht inval dus geen vlek. Links en in het midden zitten de vlekken.




Titel aangepast - mod
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2
Ik zie alleen maar rechts vlekken, en als dat niet van jouw herstel werk is kunnen we weinig met die foto.
Probeer eens een betere foto op een ander moment met minder verstorende lichtinval en wat dichterbij.
 

Inmalik

  • #3
Hier is een duidelijkere foto



 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #4
Ik zou de hele wand nogmaals met de juiste verfroller na rollen.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu