Wie weet waar nog deze doucheput te koop is.

Daversteeg

  • #1
Hallo, in onze douche zit een afvoerput waarvan de deksel gescheurd is waardoor er (riool) stank in onze douche ontstaat. Nu ben ik op zoek naar een vervangen exemplaar maar kan deze helaas nergens vinden/kopen. Misschien dat een van jullie experts weet waar ik een vervangend exemplaar kan vinden. Alvast vriendelijk bedankt voor de genomen moeite.
Groet, Dennis





 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2
Is de scheur niet te repareren?
Plaats daar eens een foto van.
 

Daversteeg

  • #3
Bedankt voor je reactie.

De scheur is wel te repareren echter wil ik daar pas aan wanneer ik geen vervangend exemplaar kan vinden. Zoals je ziet is de deksel cosmetisch ook niet de mooiste meer dus vervanging heeft de voorkeur.

Ik heb ook bij ons lokale installatie bedrijf gevraagd maar deze heeft dit systeem ook niet eerder gezien.
 

Daversteeg

  • #4
Misschien herkend iemand het merk. Ik kan het helaas niet aflezen.

 

Andre69

  • #5
Nicoll, een Belgische producent van kunstof producten.
 

Sani-man

  • #6
Ik denk dat het deze is idd Nicoll
 

Daversteeg

  • #7
Iedereen bedankt voor de goede hulp.

Ik heb online gezocht. Het is lastig om deze in Nederland (online) te vinden en te kopen.

Er zijn twee verschillende versies.
1. 32mm buis
2. 40mm buis

Aangezien ik de afvoerput niet ga vervangen maakt de diameter van de buis niets uit.

Ik ga nog even rondsnuffelen (online) waar ik deze goed(koop) kan aanschaffen. Als je een site weet waar deze in nederland te-koop is zou je me dan alsjeblieft een pm willen sturen?

Nogmaals mijn dank,
mvg Dennis
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu