Wc zwarte aanslag

Rene2807

  • #1
Hallo,

Ik heb in de wc-pot een zwarte aanslag.
Dit komt van het cv water.
(ik heb het laatste restje water wat in de radiator zat in een emmer opgevangen en dit in de wc leeg gekiept)

Nu is deze zwarte aanslag in de wc gaan zitten en ik krijg het er niet meer van af.

Iemand een idee waarmee schoon te maken ?
(het liefst een biologisch product, aangezien de wc op een septic tank is aangesloten. Anders moet ik de wc van de muur halen.)
 

Tinus B

  • #2
Om een wc-pot weer in nieuwstaat te krijgen, kieper ik altijd een fles cola er in leeg. Werkt uitstekend.
Wat het effect op je septic-tank is durf ik niet te zeggen. Ligt natuurlijk ook aan de grootte van de tank. Heeft het milieu daarin het cv-water wel goed doorstaan?
 

Asterics

  • #3
U krijgt deze zeker weg met bio clean polish (Bionic Technology) Biologische reiniging met nano deeltjes. kost wel wat, maar wc pot wordt zeker weer als nieuw
 

George Fabri

  • #4
Hallo,

Misschien helpt het als u er eerst kokend water over heen gooit en daarna schoonmaakt met wc reiniger.

met vriendelijke groet,

George
 

DSR9500

  • #5
Ik vind de COLA-tip nog wel zo biologisch en goedkoop; we drinken het zelf ook.

en kokend water op een "koude" wc-pot lijkt me niet raadzaam ivm barsten.
 

De oplossing

  • #6
Dat er nog niet een soort plastic vormpje (in de vorm van de toilet) op de markt is met een soort bevestiging kliksysteem. Dus uitvinder die het leest ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu