Dat is de pest met die webwinkels.
Die schuiven de garantie af, naar de fabrikant.
Maar eigenlijk horen zij zelf dit op te lossen.
En dat zo een webwinkel goed in de beoordeling staat wil nog niets zeggen.
Zij horen dit op te lossen, en niet de fabrikant.
Vaak zijn de webwinkels niet meer als dozen schuivers, en nemen geen enkel risico of verantwoordelijkheid.
Verders is de service van Plieger niet slecht te noemen, naar mijn ervaringen.
Verders gaan we op dit forum geen bedrijven afkraken, of bevoordelen.
Ik zou er toch bij de webwinkel op aandringen, dat zij dit naar behoren oplossen.
Als je dit bij een gewone winkel had gekocht, had je dat tenslotte ook gedaan, neem ik aan.
Zou mooi zijn, dat als ik morgen een nieuwe auto koop bij een dealer, en die gaat kapot binnen het garantie termijn, dat die dan zegt dat je maar met de fabrikant dit zelf moet regelen.
Zelf koop ik ook wel eens iets bij een webwinkel, maar lees dan wel eerst even de voorwaarden door, over dit soort dingen.
Als zij al vermelden dat zij geen garantie geven, en dat dit via de fabrikant loopt, dan koop ik het wel ergens anders.
Maar ja hiermee is uw probleem nog niet opgelost.
Het probleem is, dat die profielen gepoedercoat zijn.
En dat kun je niet zo maar even netjes bijwerken.
Het enige wat je kunt doen, als je het toch zelf wilt doen, is de losse verf verwijderen, en dan even een grondverf er op zetten, en aflakken met een hoog glans lak.
Maar of dat lang zal blijven zitten, is nog maar de vraag.
En bovenstaand schrijven is niet lullig bedoeld, maar Ik zou toch mijn recht halen, bij die webwinkel.
Eventueel met behulp van een wetswinkel, of via de rechts bijstand verzekering als je die hebt.
Want die winkels maken er een zooitje van, en zorgen op dit moment dat vele normale winkels op de fles gaan.