AEG Lavamat 1250

Jorisvo

  • #1
Hallo,

ik ben nieuw op het forum maar ik hoop dat jullie bij (zsm) kunnen helpen met mijn probleem:

Ik heb een AEG Lavamat 1250 (van mijn zus overgenomen). Nu dacht ik vandaag slim te zijn en de deur om te gaan draaien. Dus ik begin rechts het afdekplaatje los te schroeven om er daarna achter te komen dat de deur helemaal niet omgedraaid kan worden. Toen ik de schroeven terug wilde doen merkte ik dat ik geen grip meer had, blijkbaar is er aan de achterkant iets losgeraakt. Dat vond ik opzich niet erg, maar hierdoor doet de hele wasmachine niets meer omdat hij volgens mij denkt dat de deur niet dicht is. mogelijk is er dus de één of andere schakel aan de achterkant losgeraakt. Zie ook bijgevoegde foto. Weet iemand hoe ik dit zsm oplos? ik kan niet wassen begrijpen jullie ;)
 

Manualo

  • #2
Manchet moet los, dan kun je erbij.
 

Kees kit

  • #3
En die deur is niet om te draaien :oops:
 

Jorisvo

  • #4
Hoi,

nee de deur is niet om te draaien, onhandig. Het is me inmiddels wel gelukt hem zelf te repareren wat me een hoop geld scheelt. Het kwam er op neer dat ik een bepaalde 'veer' moest losmaken zodat het rubber tussen de trommel en de omkasting los kwam. Zo kan ik makkelijk bij de locatie waar hij het niet meer deed en heb ik alles kunnen vastschroeven, nieteens de hele voorkant heeft eraf gemoeten dus!

bedankt voor jullie hulp, mocht ik nog ooit iets meemaken kom ik denk ik wel terug op dit forum ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu