Plieger inbouwreservoir onderdelen

Boomerhond

  • #1
Hallo,

Ik heb een Plieger inbouwreservoir wc, waar een onderdeel van kapot is.
Bij navraag Plieger kunnen ze niets voor kij betekenen, omdat ik geen model naam weet.
Ik heb ze wel foto's gemaild maar helaas.
Aangezien er geen model naam staat op het bedieningspaneel zit ik met een groot probleem.
Ik ga mijn huis verkopen, en zal deze toch moeten repareren.

Heeft iemand de zefde inbouwreservoir en kan hij of zij mij het model naam doormailen, of waar ik eventueel de onderdeel kan kopen.

Iedereen bedankt alvast voor zijn reactie.



 

Lona

  • #2
Hallo,

Wij hebben hetzelfde probleem gehad, met precies hetzelfde toilet. Na 3 keer naar de bouwmarkt te zijn geweest hebben we eindelijk in een oud onderdelenboek het goede onderdeel gevonden . Het duurde even ,maar we hebben het onderdeel vandaag ontvangen en het was het goede. Het bestelnummer is : 8711238142319 , kosten : 1 euro !! Succes
 

Boomerhond

  • #3
Hallo Lona,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb gelijk Plieger een mail gestuurd, daar was ik al een tijd mee aan het mailen.
Maar ze konden mij niet helpen, omdat ik geen model naam heb.
Echter kan ik deze niet op het frontje vinden, nog aan de achterzijde van het bedieningsplaneel front.

Bij welke bouwmarkt ben je geweest.?

In iedergeval alvast bedankt voor je reactie, kan nu eindelijk eens dat gat in de wc afmaken.

François
 

Lona

  • #4
Halo,

Ik ben bij de Gamma geweest, daar kwam het toilet ook vandaan.
Het vervangen ging ook vrij snel, je kunt van het ronde holle gedeelte wat je op de bovenste foto ziet het bovenste gedeelte eraf klikken, daar zit het afgebroken deel in , die kun je er dan uit klikken, nieuwe onderdeel erin klikken, ronde gedeelte weer erop klikken ,klaar.

succes en groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu