Onderdelen Schwab toiletreservoir

Dennis_M

  • #1
Ik heb een probleem, namelijk dat mijn toilet lekt. Het probleem zit hem in de rubbers van het reservoir. Deze zijn niet goed meer, echter het lukt met niet de juiste rubbers te vinden.

Het gaat om een Schwab type 80.000 reservoir uit 1993. Het afsluitrubber onderin in het reservoir lekte al een tijdje, echter dit water liep rechtstreeks in het toilet, dus dit leverde, naast het waterverlies, geen problemen op, echter nu lekt ook de aansluiting tussen de toiletpot en het reservoir, en dit leverde natte plekken in het plafond op.

Wie weet waar (site/winkel) ik de benodigde rubbers voor dit type reservoir kan bestellen/halen?

Alvast bedankt,

Dennis
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2

Dennis_M

  • #3
Jan,

Bedankt voor je antwoord, echter ik heb al het e.e.a. proberen uit te zoeken via Google. Als je specifiek op het type 80.000 zoekt, kun je niet echt een site vinden waar je de onderdelen kunt bestellen.

Ik heb wel de bijgevoegde site gevonden met de beschrijving van het reservoir, alleen zie ik bij de beschrijving van de 80.000 het bewuste rubber tussen het reservoir en de toiletpot niet staan:

pdf niet gevonden

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een site of een zaak (in Nederland) waar ik deze onderdelen kan bestellen.

Dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu