Nordland wtac 395 condensdroger

Angel0408

  • #1
Hallo,

Ik heb sinds afgelopen maandag een Nordland condensdroger gekocht. Het is een 2ehands en er zat helaas geen gebruiksaanwijzing bij. Ik heb heel internet afgezocht maar kan er ook nergens een vinden. Nu is het in mijn ogen redelijk simpel wat er opstaat (het staat in het duits op de machine), maar ik kom er maar niet achter welk programma voor welke was is want soms stopt hij er al na 20 min mee. De was is dan nog niet droog en ik moet dan dus een ander programma gebruiken om de was lekker droog te krijgen.
Ik wil het graag weten want als ik er niet uitkom dan gaat hij denk ik terug naar de verkoper. Zou het heel jammer vinden want ik vind het een mooie machine en hoor er goeie verhalen over.

Ik hoop dat iemand mij aan een gebruiksaanwijzing kan helpen of kan vertellen waar ik dat op kan vragen.

Alvast heel erg bedankt!
 

Manualo

  • #2
De WTAC395 is in duitsland door Aldi onder het merk Elin verkocht, daarvoor heb ik alleen een Duitstalige handleiding. De Nordland CDE4200E ziet er echter identiek uit, en daarvan heb ik wél een Nederlandse handleiding.

Beide handleidingen kan ik je (gratis) mailen, stuur me even via een PB (privébericht) je emailadres. Klik daartoe op het symbooltje pb onder dit bericht (zie je alleen als je ingelogd bent).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu