Nest heatlink remeha avanta C5

Jesse1995

  • #1
Goedemiddag allen,

Ik had een vraag omtrent het aansluiten van de Heatlink t.b.v. de nest thermostaat v3.

Deze moet aangesloten worden op een stroomtoevoer, maar helaas kom ik er met de kabels in de ketel (door het ontbreken van symbolen) niet uit.

De handleiding geeft aan dat hij een invoer van 100-240v aan kan en nu vroeg ik mij af of het niet gewoon zo simpel kan zijn als een “verhuisstekker
 

Marcn88

  • #2
De heatlink voorzien van snoer met stekker en dan de thermostaatkabel onderbreken deze aansluiten op t 1 en 2 deze gaat naar de nest en dan op contact 2 en 3 van de heatlink de thermostaatkabel naar de ketel de nest zelf dan instellen op aan uit
 

Jesse1995

  • #3
Hartelijk dank voor de reactie.

Ik heb hem zoals aangegeven aangesloten en alles lijkt te werken op thermostaatgebied.

Nu doet zich echter het probleem voor dat 1 van de radiatoren met een thermostaatkraan (in de gang geplaatst) gloeiend heet wordt, terwijl de thermostaat uit staat en de thermostaatkraan op de radiator op de vorstbeveiligingstand (oftewel helemaal dichtgedraaid) staat..

De andere radiatoren zijn wel gewoon koud..

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Het systeem is onder druk getest voor de plafonds er in gingen, maar de ketel heeft niet eerder aangestaan vanwege het ontbreken van een gasaansluiting.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu