nefit thermostaat moduline 15 vervangen

A

Anonymous

Gast
  • #1
Hallo Ik heb een nefit thermostaat moduline 15 aangesloten op mijn nefit turboHR cv installatie, de ketel gaat dan even in stand 3 op de display maar slaat niet aan. Is dit wel een goede thermostaat voor deze ketel
 
A

Anonymous

Gast
  • #2
Henk,heb je hem wel op de goeie aansluitingen gezet! in je ketel,je heb nm aan/uit of open therm aansluitingen!!!
 
A

Anonymous

Gast
  • #3
Hallo Ben

Nogmaals een verzoek om hulp Mijn ketel Nefit turbo HR 1985 bezit volgens mijn gegevens uit het instructie boekje slechts twee aansluitcontacten op een witte kroonsteen en hierop wil ik dan een Nefit moduline 15 aansluiten. Ik kan zo de keuze tussen aan/uit of open therm aansluitingen niet vinden, ook niet in mijn instuctieboekje

Groeten Henk
 
A

Anonymous

Gast
  • #4
henk,sorry ik heb verleden x geen bouwjaar gezien gezien van je ketel,en dacht dat het om een recent type was,Je ketel heeft geen modulerende aansluiting,de thermostaat kun je hier niet gebruiken,ff bewaren voor je volgende ketel!!!!

gr.Ben
 
A

Anonymous

Gast
  • #5
Ben, hierbij wil ik je bedanken voor je antwoorden op de door mij gestelde vragen, ik vind het geweldig dat er mensen zijn die hun kennis willen delen met doe het zelfers zoals ik er een ben.

Nogmaals geweldig :!: :!:
bedankt Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu