Miele W953 zeepbak aansluiting

Johannes24

  • #1
Bij de W953 comfortline van miele is het wasverzachterbakje na het wassen nog steeds gevuld met wasverzachter. Doe je er tijdens het wasprogramma een bekertje water bij in het wasverzachtervakje is het bakje mooi schoon en leeg.
Ik heb het idee dat er tijdens het wassen geen water in het wasverzachterbakje komt.
Er komen 3 slangetjes van 3 ventielen die aangesloten zijn op de zeepbak, kan daar iets niet goed zitten?
is er een aansluitschema van de zeepbak? Zijn er nog andere mogelijkheden om dit te onderzoeken.

m.v.g. Jan
 

Johannes24

  • #2
Zeepbak en houder verwijderd en schoongemaakt, doorgespoeld en doorgeblazen, slangetjes zijn goed schoon,probleem blijft hetzelfde. Bij spoelen 3 komt er water uit alle gaatjes aan de rechter kant en een vierkant gaatje rechtsachter van de houder, maar niet uit de 3 gaatjes voorin, voor de wasverzachter.
Als ik rechtsachter het vierkante gaatje met mijn vinger dicht houd komt er wel water uit de 3 gaatjes, kan het zijn dat ik te weinig druk heb bij spoelen 3?.
Kan iemand mij vertellen welke kleppen er bekrachtigd moeten zijn bij hoofdwas, voorwas en spoelen met wasverzachter?

gr. Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu