Miele Novotronic V9960 WPS

Heinrich

  • #1
Ik ben op zoek naar berichten die een storingsmelding van een Miele en wel specifiek van een Novotronic V9960 WPS waar het PC lampje blijft branden. Vlgs het boekje zou deze Miele nieuwe software benodigen.

Gewoon effe kijken of iemand hier al iets over gezegd heeft.
Daarbij valt het me op dat er hier (heel vreemd) geen zoekfuntie op dit forum is waardoor je alle 168 bladzijden met draadjes inzake al het wit en bruingoed moet aflopen en criptische omschrijvingen moet openen omdat het antwoord er wel eens onder zou kunnen zitten.

Dit kan beter beheerder ! Wel eens van categoriseren gehoord ?

Verder valt op dat iemand een vraag steldt en helemaal geen antwoord krijgt, waarbij ik wel een antwoord zou kunnen geven, maar bij een poging daartoe blijkt dat het draadje inmiddels gesloten is. Het lijkt wel of alleen de betreffende persoonlijke oplossing ertoe doet en niet een probleem waarmee velen zullen hebben te kampen. Op de vraagstelling in het draadje zouden meerderen nofg een aanvullende reactie kunnen geven.

Nou ja dit ter overweging, als er nog iemand iets zinnigs zou kunnen zeggen over het aan zijn van het rode PC lampje op deze machine is een reactie van harte welkom.

Mvrgr Hein
 

Miriamvanreijn

  • #2
Ik heb precies het zelfde probleem met mijn miele novotronic V 9960 waarbij het rode lampje van PC controle blijt branden. Maar waar zijn de antwoorden? Of is hier een probleem waar niets aan te doen valt? Wat kan ik hier aan doen? Miriam
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #3
Linksboven staat het Klusidee logo, schuin rechts daar boven staat de zoekfunctie.
 

Heinrich

  • #4
What took you so long ?

Oké bedankt voor het aangeven waar de zoekfunctie staat. Blijkt dat dit het enige onderwerp is over de Novotronic V9960 WPS.

Het euvel is inmiddel sopgelost al zou ik niet kunnen zeggen wat ik gedaan heb. Mogelijk het filter schoongemaakt :o).

Miriam hoe is het met jou ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu