Miele droger T2960 C Expert maakt programma niet af

Sandra11

  • #1
Het programma lijkt klaar maar start knippert en als ik de deur open komt er veel stoom nog naar buiten en het wasgoed is nog nat. Na het programma een paar keer opnieuw gestart te hbben brandt het lampje kreukbev./einde en geeft de droger verder geen reactie meer op pogingen het programma opnieuw op te starten, ook niet bij opnieuw uit en aan zetten.

De filters zijn vochtig. Ik heb inmiddels alles wat schoongemaakt moet worden onder stromend water schoongemaakt. Toen ik gisteren de filters en de condensor binnenshuis goed gedroogd had deed de droger het weer twee droogbeurten maar bij de derde was weer hetzelfde euvel. Wat kan er aan de hand zijn?
 

Co de Witgoedman

  • #2
Heeft u ook de fiters onder de deur, die halve maantjes goed gereinigd?
 

Sandra11

  • #3
Bedankt voor uw reactie maar ook deze filters heb ik gereinigd. Wat ik me ook nog afvraag is of het normaal is dat de condensor ook vochtig wordt, ook de pakking naast en onder de condensor is aan de onderkant nat. Ik heb de opvangbak voor het condenswater (dat wordt automatisch afgevoerd) geleegd en het valt mij op dat er na twee droogbeurten weinig water in zit. Zou het kunnen dat er iets mis is met de waterafvoer?
 

Co de Witgoedman

  • #4
Condensor wordt altijd nat, hier condenseert immers de vocht uit het wasgoed.
Het zou een probleem kunnen zijn met het deurslot.
 

Ejhoek

  • #5
Je zou de deursluiting eens kunnen bekijken, hoe oud is de droger?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu