Los werkblad boven vaatwasser

Pamtastic

  • #1
Ik ben op zoek naar een oplossing om een 60 cm (houten) werkblad boven de (onderbouw) vaatwasser te bevestigen.
Aan de ene kant zit een kastje met een vaste (RVS) spoelbak. Hieraan kan het werkblad bevestigd worden met steuntjes. Aan de achterkant kan het op een balk rusten.
Aan de linkerkant komt echter een vrijstaande koelkast waarbij vrij weinig ruimte overblijft (staat vrij dicht tegen de vaatwasser aan.
Heeft iemand tips om het werkblad voldoende steun te geven? Ik heb begrepen dat het niet zo op de vaatwasser kan liggen, i.v.m. trillingen etc.
De ruimte tussen vaatwasser en koelkast is waarschijnlijk net niet voldoende om een extra plank van bijv. 1.8 cm te plaatsen waar het werkblad op rust.
Wellicht is er zoiets als een dun aluminium profiel a-la boekenplanksteun wat er net naast past.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2


Zou het met zo'n steun niet lukken?
Plaats anders even een foto van de situatie.
 

Pamtastic

  • #3
Ik ga foto's van de situatie maken.
Ik heb wel zo iets in mijn hoofd, maar wat ik mij af vraag is of zo'n steun voldoende is (samen met de achterbalk en de steuntjes aan de rechterzijde) om een houten werkblad van 3,8 cm dikte (en 60 x60 cm) te dragen.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #4
Dat zijn stevige steunen hoor.
Wat wil er allemaal op gaan zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu