LG wasmachine: 1460 FD deur van de wasmachine niet meer open

De huisvrouw

  • #1
Na de laatste wasbeurt krijg ik de deur van de wasmachine niet meer open . :x Heb al van alles geprobeerd; stopcontact uitgetrokken, filter gereinigd . Ook heb ik de machine eens opnieuw opgestart om een volledige cyclus te laten werken, hopend op een ontgrendeling van de deur op het einde van het programma, zonder resultaat helaas . Weet iemand raad ? :?: :?
 

De huisvrouw

  • #3
:P Hartelijk bedankt . Dit heb ik direct geprobeerd, maar zonder resultaat helaas, of anders misschien niet hard genoeg getrokken . We hebben het dan maar geprobeerd met alles tegelijk: pannekoekenmes, veter en schroevendraaier . De deur schoot open maar het binnenslotje is afgebroken, daar blokkeerde het waarschijnlijk . Maar vermits de machine het nog prima doet, werk ik nu met tape om de deur dicht te houden en dat werkt prima . Voorlopig althans ! :wink:
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Dat voorlopig duurt net zo lang tot de tape een keer losschiet en de ruimte onder water komt te staan :?

Vervangen is de enige goede oplossing.
 

-stuffie-

  • #5
Als je de wasmachine met de achterkant op de grond zet blijft de deur ook dicht :lol:
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
@ Stuffie 123: heb je je pilletje vergeten in te nemen ?
 
  • Like
Waarderingen: Klusidee ralf
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu