Levensduur nefit onderdelen?

Vraagsteller

  • #1
Weet iemand misschien welke levensduur je minimaal mag verwachten van nefit proline onderdelen als bv de stromingsschakelaar?
ivm rechten bij ondeugdelijk produkt.
dit onderdeel varieert in prijs tussen de 50,- en 105,- euro!
heb het gevoel dat nefit zijn nieuwe ketels snel op de markt brengt en dan de koper als proefkonijn/tester gebruikt, dus kapotte onderdelen worden teruggestuurd naar nefit om vervolgens gemodificeerd of aangepast te worden. Zo werkt nefit.
je krijgt gewoon een prototype ongetest in je maag gesplitst die ze vervolgens aanpassen aan de hand van teruggestuurde onderdelen.
onze ketel is pas 5 jaar oud en in die 5 jaar zijn al kapot gegaan, een automatische ontluchter, de branderautomaat, de warmtewisselaar-lek!! , de thermosstaat en nu weer de stromingssensor, kortom de nefit proline hrc24 is een waardeloze ketel gebleken, ook al vielen er veel reparaties onder de garantie.
nefit bellen heeft geen zin, trekken handen ervan af, zoek het maar uit met je installateur.
hoe lang zal nefit nog kunnen bestaan op deze manier......
 

Wgb

Vaste Beantwoorder
  • #2
Als het waar is, dan komt er een moment dat er iemand wordt weggestuurd, er komt een ander op zijn plaats en die zal het beter moeten gaan doen. Lukt het niet proberen we het nog een keer, eens zullen ze weer op de goede weg komen. :P
 

Vraagsteller

  • #3
Op deze manier hebben ze geen bestaansrecht en mogen ze snel failliet gaan van mij. ze graven hun eigen graf.
de vraag is, wat is nou de verwachte levensduur van nefit onderdelen, monteurs weten dat wellicht, ik als leek niet.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #4
Ik zie geen klusvraag in je verhaal.
Klusidee is ook niet bedoeld om merken te beoordelen.
Dus sluit ik hierbij het topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu