Kosten van 10 heipalen voor fundering

Timo11

  • #1
Beste mede klussers,

Op dit moment ben ik een beraming aan het maken van het zelf laten bouwen van een woning. Een deel zal ik zelf doen en een deel zal ik uit besteden.

Het deel wat ik wil uitbesteden is het laten slaan van heipalen. Op dit moment ben ik puur aan het kijken wat hiervan de kosten zijn. Zodat ik een goed inzicht kan krijgen in mijn totale project. Lees: kavel, heipalen, fundering, etc etc. Veel kan ik zelf maar heipalen slaan uiteraard niet.

Wat kost circa het laten slaan van tien heipalen. Is dat 1000 EURO per paal? De diepte waar ik op dit moment vanuit ga is 10 m.

Nu kan iedereen wel reageren van niet voldoende informatie, niet van een afstand in te schatten etc. Maar het is toch heel eenvoudig om te zeggen of het nu 1000 EURO per paal of 2000 EURO per paal zal kosten. Of het later dan 12 palen nodig blijken te zijn of 12 meter diepte ipv de eerder genoemde 10m diepte neem ik mee in de marge.

Dus graag alleen reageren als je echt ervaring hebt en prijsinformatie hebt (inclusief BTW). Dus niet alleen reageren van: "op een afstand niet in te schatten", "als je niet eens weet hoeveel heipalen je nodig hebt is het niet in te schatten" of "vragen of er al tekeningen" zijn want die zijn er gewoon niet.

Alvast bedankt,

Groet,

Timo

ps. ik zoek geen offerte en op prive mail reageer ik niet
 

Klusidee ralf

Administrator
Admin
  • #2
Nu kan iedereen wel reageren van niet voldoende informatie, niet van een afstand in te schatten etc. Maar het is toch heel eenvoudig om te zeggen of het nu 1000 EURO per paal of 2000 EURO per paal zal kosten. Of het later dan 12 palen nodig blijken te zijn of 12 meter diepte ipv de eerder genoemde 10m diepte neem ik mee in de marge.
Dus niet alleen reageren van: "op een afstand niet in te schatten", "als je niet eens weet hoeveel heipalen je nodig hebt is het niet in te schatten" of "vragen of er al tekeningen" zijn want die zijn er gewoon niet.
ps. ik zoek geen offerte en op prive mail reageer ik niet
Je bent heel duidelijk in je opvattingen!

Wij ook! Prijsopgaven via dit forum zijn inderdaad niet te geven. Wend je tot de juiste (bouwkundige) instanties, aannemers e.d. en vraag daar een offerte.

Daarmee kan dit onderwerp dan meteen op slot, want je vraagt dingen die tegen de forumregels in gaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu