Koolborstel wasmachine bosch WFL2480N vervangen en nu lawaai

A

Anonymous

Gast
  • #1
Hallo allemaal,

Weet iemand hoelang het duurt voordat koolborstel precies op de motor passen? Inmiddels heb ik de koolborstelsvervangen, en de machine draait weer gewoon, maar nu hoor ik een irritant lawaai. Lijkt er op de een koolborstel slecht aansluit. Vooral in de hoge toeren is dit duidelijk te horen. Is dit gewoon, en een kwestie van tijd dat het overgaat? Of moet ik die dingen er uithalen? maar hoe maak ik het dan schoon, ofzoiets? De nieuwe koolborstels zijn er net zo in gegaan als de oude er uit kwamen. (ivm de schuine vlakken) Help!

Type wasmachine Bosch WFL2480NL, Typ M811xH5488B0NL 01FD7906 700369

Hopelijk de laatste keer dat ik jullie lastig moet vallen.

Thanks
 
A

Anonymous

Gast
  • #2
Weet je zeker dat je ze goed geplaatst heb,ik had nl hetzelfde probleem toen ik de machine aanzette (na plaatsing nieuwe koolborstels) hoorde ik een irritant rateltje.

Ik heb toen nogmaals de motor gedemonteerd en 1 koolborstel anderom geplaatst( na heel zorgvuldig met een zaklamp de motor ingekeken te hebben).

Daarna draaide ik met de hand de motor rond en weg was het irritante rateltje. Motor gemonteerd en hij liep weer als een zonnetje.
 
A

Anonymous

Gast
  • #3
Geen probleem van maken, in 99 procent van de gevallen wordt de machine na een aantal keer wassen stiller.
 
A

Anonymous

Gast
  • #4
Mijn nieuwe AEG topmodel machine ging van fluister stil naar een ratelend geluid (maar alleen bij linksom draaien) binnen de garantie periode. Monteur heeft koolborstels vervangen en mompelde nog iets over aparte motor ivm extra zware uitvoering (1600 toeren centrifuge). Daarna was het weer stil.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu