Karcher k4.960 onderdeel

Mort

  • #1
Hallo allemaal ,

Ik heb een een Karcher K4.960 en gisteren heb ik tuin schoon gespoten . in eens tijdens schoonmaken begon hij van binnen achter de kap water uitspuiten. Hij gaat van zelf aan en uit terwijl ik niet eens hem gebruik en als ik op de knop druk om iets schoon te spuiten ,is de druk zeer laag en van binnen kant spuit hij ook veel water er uit.

Kunt u me a.u.b. uit leggen ,Wat is stuk gegaan?

Bedankt voor de moeite .
 

Mort

  • #2



beste allemaal ,
dit is een foto van onderdeel die ik denk stuk te gaan is. onderaan de hogedrukspuiter de laatste onderdeel zwarte kunststof onderdeel in de alminium kapje welke met 2 bouten vast zit.uit zwarte onderdeel spuit water er uit en hij bouwt geen druk op en telkens gaat ie aan en uit.

hoe heet dit en waar kan ik dit kopen?

bedankt.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #3
Ik heb de topics aan elkaar geplakt, dan blijft het overzichtelijk.

Waarschijnlijk is de machine bevroren geweest, in het gunstigste geval is er een O-ring kapot of eruit gedrukt en is de machine goedkoop te repareren.
Als het drukhuis kapot is dan eerst prijs opvragen, sommige onderdelen zijn behoorlijk aan de prijs.
Bij elke winkel die dit merk verkoopt is het onderdeel te bestellen.
 

Mort

  • #4
Waar zit die O-ring?kan je aub dit kunnen vertellen via de foto die je ziet?

nergens kan je onderdelen kopen want ze hebben het veilig gesteld. laten repareren hebben ze moegelijk gemaakt en kost €115 en een nieuwe andere merk kopen kost op dit moment €113.
ik hoor graag van je.
 

Henk E

  • #5
Zoeken even op Google met : Karcher K4.960
je kunt er zelf een onderdelen lijst op vinden met bestel nummers
is al vaker op dit forum behandeld en zit wel wat nuttigs tussen denk ik.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #6
Ik ben laatst ook achter onderdelen aan geweest en via een erkende dealer die zelf repareert de spullen besteld, nou ze zijn nog steeds in back-order.
Ik ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #7
Ik zou een nieuwe kopen en die wel leeg laten lopen tegen de winter.
Hogedrukspuiten kunnen absoluut niet tegen bevriezen.
 

Tiho

  • #8
Of binnen zetten, zonder de slang e.d is het nu ook niet zoiets groots om ergens in een hoek te ztten.
 

Mort

  • #9
Ik heb eindelijk onderdeel gevonden die met kou stuk was gegaan. het heet stuurkop onder de cilenderkop.onderdeel is te bestellen voor €40. maar ik heb het niet besteld want voor €130 kon ik een 125 bar kopen met alles er op en er aan en nog eens 5 jaar garantie.

best lang gezocht voor de onderdeel maar als je weet hoe de naam er van is kan je snel vinden.

gebruik de websites om je onderdelen te bestellen want je kan alles bestellen wat eigenlijk door de karcher beveiligd is voor de verkoop.

bedankt allemaal voor de tips en ik krijg mijn nieuwe hoogdrukspuit vandaag binnen :D

mvg mort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu