Jacuzzi overkapping

Jessol

  • #1
Goedemorgen!

Ik ben bezig met een schets van een jacuzzi overkapping. Ik wil een kleine constructie ervan maken aangezien ik de overkapping tegen de veranda aanplaats (ivm meeste zonlicht en de beste plek qua privacy.

Nu heb ik bedacht om een dak te maken van bijv plexiglas. Alleen wil ik vanuit me jacuzzi naar de lucht kunnen kijken alleen niet dat mijn boven buren naar beneden kunnen kijken terwijl ik in mijn jacuzzi zit. Ik heb zelf al iets gevonden over weerspiegelende folie, alleen heb geen idee of dit ook werkt bij plexiglas oid.

Heeft iemand tips/advies of alternatieven?
Denk graag met me mee!

Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven maar het moet wel een goede constructie zijn. Budget tips zijn ook welkom als iemand denkt te weten hoe het anders kan.

Alvast bedankt!
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2
Je zou eens kunnen kijken naar polycarbonaat kanaalplaat.
Dat laat wel licht door maar is niet om echt door te kijken, zeker als je het een beetje onder een hoek plaatst.
 

Jessol

  • #3
Ja zat ik ook al aan te denken maar ben bang dat het uiteindelijk toch een dure grap word. Ben de hele ochtend al aan t googlen.. wellicht dat een aluminium pergola ook een optie is met zijwanden. Weet alleen niet of het ook winterproof is.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu