Insectenhor schuifdeur

Idronald

  • #1
Beste klussers,

Bij mijn zoon, die een appartementje bewoont, is een schuifdeur als toegang tot het balkon. Het kozijn/deurpost is van kunststof en hier mag van de verhuurder niet in geboord worden. De doorgang opening is 110 cm, de hoogte circa 220 cm. Voor aan de buitenzijde zoek ik een insecten hor, het liefst met lamellen of magneetsluiting.

Momenteel is er een hor geplaatst van Tesa met klittenband, waarvan de twee helften elkaar iets overlappen. Ondanks een goed merk en mijn overweldigende plakkunst hangt het gewoon niet mooi en zien we dit als een tijdelijke oplossing.

Omdat de breedte nogal in de weg zit bij het kiezen van een ander kant en klaar product wil ik de uitdaging eens bij ervaringsdeskundigen neerleggen.

Dus opgesomd: Een insectenhor met lamellen die niet geschroefd hoeft te worden of een tweedelige hor met magneetsluiting die inclusief deurpost 120cm bedekken. Dat zoek ik. Heeft iemand ervaring met het zelf vervaardigen van zo'n ding of weet u waar deze wel te koop zijn of heeft u een ander ingenieus ontwerp, dan kom ik graag in contact met u.

Ronald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerelateerde onderwerpen Antwoorden Datum
6
Gerelateerde onderwerpen
Schuifdeuren onderrail

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu