Indesit w123x (code 1)

Pvdb

  • #1
Mijn Indesit w123x blijft maar water nemen via het voorwasbakje. Er stroom het een en ander aan water in de trommel, maar feitelijk komt het er allemaal ook als een dolle weer uit bij de afvoer.

Daarbij draait de klok constant door (ook na reset). Heb ergens op deze site gelezen dat je de knipperingen moet tellen van het aan/uit lampje tussen een langere periode waarin het lampje uiit is. Bij mij gaat het lampje elke zeven seconden één keer aan.

Heeft iemand enig idee?
 

Henny

  • #2
Indien het binnenstromende water direkt weer via de afvoerslang de machine verlaat, dan hangt of de afvoerslang te laag in de afvoerpijp (lager dan 40 centimeter van af de vloer) of de afvoerpomp blijft constant draaien.
 

Pvdb

  • #3
De afvoerpijp hangt inmiddels in de wasbak, dus dat is het niet. Misschien blijft inderdaad de afvoerpomp constant draaien (zou kunnen), maar hoe weet ik dat, en belangrijker, hoe los ik dat op?
 

Wittenico

  • #4
Module en eeprom dienen vervangen te worden. De eeprom zit op de module onder in de machine.
De knippering staat voor F1 en betekent module defect.

Succes
 

Pvdb

  • #5
Bedankt. Elders gezien waar je adviseerde hoeveel dat kost en de afweging gemaakt of dat nog zinvol is. Heel prettig en de kosten van een monteur uitgespaard.

Dank daarvoor.
 

Wittenico

  • #6
Alstu :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu