Indesit koelkast koelt niet (vriezer-deel werkt goed)

Dennis_79

  • #1
Omdat de koelkast in eerste instantie ontzettend veel ijs aanmaakte en alles kapotvroor heb ik een monteur gebeld. Hij heeft er in eerste instantie een universele nieuwe thermostaat in gezet.

Deze kon alleen maar op stand 1... in de winter ging dat wel maar nu, in de zomer, koelt de koelkast amper nog. Weer een monteur geweest en die heeft er gisteren een originele Indesit thermostaat in gezet. Maar helaas... hij koelt nog steeds niet.

Ik kan me voorstellen dat de thermostaat verkeerd is aangesloten, al zou je van een monteur mogen verwachten dat ie het wel goed aansluit. Wat kan er verder nog het probleem zijn?

De vriezer doet het wel prima maar de koelkast niet... het lampje brandt, je hoort 'em zoemen maar koelen ho maar...

Iemand een idee?
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Die monteur bellen en zeggen dat het nog niet werkt.

Maar ik vermoed dat er een verstopping in het koelsysteem zit, waardoor de koelkast onvoldoende koud kan worden. Dit zou einde koelkast betekenen.

Verder kan er geen reparatieadvies gegeven worden, want wij doen geen oordeel of advies over het werk van monteurs.

Dit forum is voor klussers die zelf hun apparatuur proberen te repareren, maar die worden dan wel gevraagd het typenummer te vermelden. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu