Hulp nodig voor afvalhout project

Elien_

  • #1
Ik ben Elien en ik studeer interieurvormgeving. Afgelopen schooljaar kregen we de opdracht een meubel van afvalhout te maken.
De stoel die ik hiervoor ontworpen heb is geselecteerd voor de OVAM ecodesign publieksprijs! Ik vind het nog steeds raar dat ze mijn ontwerp geselecteerd hebben, maar het is natuurlijk een mooie kans. Mijn 'project' bestaat enkel nog maar uit het prototype dat er nu is maar ik zou hier graag mee verder gaan en dan zou deze publieksprijs me verder kunnen helpen.

De bedoeling is nu dus dat ik zoveel mogelijk stemmen verzamel... Ik zie hoe anderen hun stemmen de lucht in schieten maar ik ben wat stil gevallen dus zou ik jullie hulp willen vragen. Ik hoop dat er nog genoeg mensen mijn project steunen en ik ben jullie hier natuurlijk ook enorm dankbaar voor.
*************
(je kan éénmaal stemmen per emailadres)

Heel erg bedankt!!
Groetjes Elien
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Misschien is het goed ook de forumregels te bestuderen. :wink:

Link en foto verwijderd, zijn niet toegestaan hier.
 

Elien_

  • #3
Kan ik dit dan verwijderen? Zonder link heeft het ook maar weinig zin...
 

Elien_

  • #4
Trouwens ik heb de regels van dit forum grondig gelezen en ik zag nergens expliciet staan dat dit niet toegestaan is. Anders had ik dit ook niet op het forum geplaatst.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #5
* Directe positieve of negatieve reclame voor een bepaald merk, bedrijf of artikel of een verwijzing naar een Internet-site ervan wordt niet geaccepteerd.
 

Wgb

Vaste Beantwoorder
  • #6
Elien_ stuur mij maar een PB.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu