Hammerite hoe zit het nou? Tweede laag aanbrengen

@juwel120

  • #1
Op mijn bus Hammerite staat na de eerste laag na 4 uren drogen kan de tweede laag aangebracht worden. Meer staat er niet...

Op een technisch info blad staat echter binnen 8 uur een tweede laag aanbrengen anders moet er 2 weken gewacht worden voor de tweede aangebracht mag worden.....
Hammerite gebeld maar die wisten het ook niet precies, ongelofelijk

Iemand ervaring met aanbrengen van dit product??
 

Tiho

  • #2
Zo te lezen heb je na die vier uur dus nog vier uur de tijd voor de volgende laag.
 

@juwel120

  • #3
Ja maar als dat niet kan of lukt dan staat er dus niet dat je dan 2weken moet wachten.

Toch een slechte gebruiksaanwijzing lijkt mij, op de oude serie verfblikken stond dat wel op de vernieuwde niet,das toch raar en niet ieder heeft een technisch info blad ter beschikking....
De vraag blijft dus of die 2 weken echt nodig zijn of niet....
 

Tiho

  • #4
Het staat iig op het infoblad dus ......

Staat er op het blik niets over een technisch infoblad dan ?

En als het niet kan of lukt, moet je het misschien doen wanneer het wel kan.
 

BertPleizier

Vaste Beantwoorder
  • #5
Ik heb zo iets ook wel eens gehad met spuitverf. Op debus stond direct overspuitbaar en de website had het over tussen de verflagen door de ondergrond licht opschuren.

Is het in jouw geval niet zo dat met de nieuwe serie blikken ook de inhoud (samenstelling) van het product iets is veranderd waardoor die 2 weken wachten niet meer nodig zijn en dat het infoblad nog de oude informatie bevat?
 

Poster

  • #6
Kijk even op (Ham******.be) daar staan duidelijke video's op met instructie.
 

@juwel120

  • #7
Idd een veel betere site daar in België , heb gebeld en het blijkt dat het product is verbeterd, dwz er hoeft niet meer 2weken gewacht worden na die 8 uur.
Dus na 4 uren kan al een tweede laag opgezet worden....

Waarom er dan 2 soorten gebruiksaanwijzingen op de sites van Hammerite staan is mogelijk omdat er nog oudere producten circuleren.
Al met al niet echt duidelijk, kleine moeite omdat er even bij te vermelden,zo'n belangrijke verandering....

Dank voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu