Glasvezel sauzen

Weolm

  • #1
Ik heb glasvezelbehang gesausd. Dit is mislukt, strepen. De wand is nu lelijk. Moet ik nu de muur opnieuw behangen? Of kun je met een nieuwe laag de strepen wegwerken?
 

Yvan

  • #2
Het zal wel een domme vraag zijn, maar wat is "sauzen"?
 

Robbie's

  • #3
Met welk soort verf heb je gesausd? Foto? Matte verf, zijdeglans, hoogglans? Bij matte verf veel minder kans op strepen (maar trekt meer vuil aan). Hier in huiskamer ook de muren gesausd (muurverf) maar met matte of zelfs extra matte verf en nergens strepen te zien. Nog beter zelfs geen naden van de banen glasvezel behang te zien.

Succes.
 

Weolm

  • #4
Om een foto te maken is het nu te donker, maar de muurverf is mat. Sauzen (opbrengen van muurverf) is niet mijn dingetje. De muur is lelijk, maar nu de vraag moet er nieuw glasvezel op of niet. Misschien een moeilijke vraag om deze via dit forum te beantwoorden
 

Robbie's

  • #5
Er kunnen verschillende redenen zijn. Kwaliteit verf, goed doorroeren, overschilderbaar behang gebruikt,etc.etc. Foto kan wat meer duidelijkheid geven. Niet duidelijk over welke strepen je het hebt.
 

Boertje125

Vaste Beantwoorder
  • #6
Nieuw glasvezelbehang is niet iets wat je zomaar klaar hebt.

indien je de juiste lijm hebt gebruikt krijg je dat spul er eigenlijk niet meer af

ik zou gewoon nogmaals schilderen of eventueel iemand vragen die daar meer lol in heeft.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu