Foam ondervloer laminaat

Jurgen.S

  • #1
Hoi , ik ga binnenkort bij mijn ouder op de eerste verdieping laminaat leggen en later ook bij mijn thuis. Het zijn beide beton vloeren.

Nu heb ik een rol van die foam gekocht op advies bij het laminaat als ondervloer.
Maar op de beschrijving ervan staat dat je de banen foam 20 cm moet overlapen? Is dit niet veel? Dan knikt de vloer toch lijkt mij?
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Kun je even beschrijven wat dat "foam" voor materiaal is?

Hoe dik is het, zit er aan één kant een metalige laag, en zo ja is die zilver of goudkleurig?
 

Jurgen.S

  • #3
Het is gewone witte foam op rol van 1.20 breed ong. zonder zilver laag ofzo en is ongeveer 4 mm dik.
 

EdP

  • #4
Niet overlappen, maar strak naast elkaar leggen en afplakken met aluminium tape.
 

Dingena

  • #5
Op het moment dat er op de verpakking een gebruiksaanwijzing staat en je negeert deze zal er mocht er in de toekomst iets gebeuren de garantie ter sprake komen.
Ik geloof niet dat het handig is om tegen het advies in te gaan welke op de verpakking staat.
Neem even contact op met de leverancier!
 

Jurgen.S

  • #6
Ik zal het wel even navragen bij de winkel waar ik het gekocht heb.
Kom als het goed is van het weekend nog in de buurt er van dus loop dan wel even binnen.

Maar in iedergeval bedankt
 

MarcelS

  • #7
Je hebt de verkeerde ondervloer
 

Dingena

  • #8
MarcelS > Misschien is het fijn voor de vraagsteller om je stelling te onderbouwen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu