Droger Bauknecht TRK4960 draait wel, wordt niet warm

Pim Kors

  • #1
Betreft: Bauknecht TRK 4960

Onze condensdroger draait nog wel, maar lijkt geheel niet meer warm te worden, tenminste in de verste verte niet meer zo warm is "vroegâh" (vorige week)

Ik heb al even zitten zoeken, en zie dat het waarschijnlijk zal liggen aan de thermostaat van het verwarmingselement.

Waar zoek ik dat, en is het te bepalen of-ie wél of níet kapot is?

Is er ook een kans dat het verwarmingselement zelf kaduuk is? Zo ja, hoe kom ik daar dan achter (behalve dat-ie niet meer warm wordt natuurlijk)

Vriendelijke groet,

Pim
 

Co de Witgoedman

  • #2
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens, daar staat het al meerdere malen beschreven,vind je het niet, kom dan even terug op het forum :mrgreen:
 

Pim Kors

  • #3
Hmmmm, ik was al aan het zoeken geweest, maar vind nog steeds geen antwoord op de vraag waar ik fysiek zoeken moet.

Wel zie ik meerdere malen dat er goed gezocht moet worden op het forum en dat het onderwerp al tot vervelens toe behandeld is, maar op de zoekterm "condensdroger AND thermostaat" komt er geen antwoord boven drijven...

Ik krijg van mijn vrouw ook vaak te horen dat ik niet kan zoeken, maar hoop dat ze nu GEEN gelijk krijgt :wink:
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #4
Zoektermen bijvoorbeeld:

Bauknecht AND Thermostaat

Whirlpool AND Thermostaat

Pluizenfilter

(die laatste moet je echt weten...)

Whirlpool is technisch identiek met Bauknecht.

Maar troost je: als ik iets kwijt ben weet mijn vrouw het ook beter te vinden dan ik! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu