Draaideurrichting van wasdroger veranderen Nordland ECD 8612

JWZ

  • #1
Ik wil de draaideurrichting aanpassen zodat de deur aan de tegenovergestelde richting opengaat,

Nu heb ik de vanger(zie foto) losgemaakt en wanneer ik de 2 schroeven verwijder valt de vanger naar binnen,

Wat moet ik losmaken om de vanger vast te kunnen houden?
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Graag een foto van de rechterkant van de deuropening.
 

Cool

  • #3
Wellicht kunt u er bij komen door het bovenblad te verwijderen.
 

JWZ

  • #4
Ik zal zsm een foto maken.De droger staat bij mijn schoonouders dus even geduld :D

"Graag een foto van de rechterkant van de deuropening. " ik had dit gisteren al bekeken en daar zit exact dezelfde opening en schroefmogelijkheid. Dus daar past de vanger wel in.
Is dan een foto nog wel nodig?
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #5
Nee, geen foto meer nodig.
Stekker eruit en links en rechts 1 op 1 overzetten.
 

JWZ

  • #6
Hoi Jan, dat begrijp en dat is ook wat ik heb geprobeerd. Bij het losmaken van de vanger valt de vanger naar beneden aan de binnenkant van de machine. Vandaar de vraag wat er voor nodig is om hem los te maken en eenvoudig vast te pakken / op te vangen.
Dus iemand die dit eerder heeft gedaan bij deze machine/ dit merk. Ik hoor graag van je.
 

Sushydr

  • #7
JWZ, heb je dit ooit nog opgelost? Ik ben van plan om ook de deur om te draaien, maar wil voorkomen dat ik de hele machine moet ontmantelen.
 

Lampje45

  • #8
Het bovenblad even loshalen, waarschijnlijk 2 schroeven achterzijde. Deksel iets naar achteren schuiven en liften.
Dan kun je overal bij.
 
  • Like
Waarderingen: Sushydr

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu