Candy CDW 250-s probleem

Freebee85

  • #1
Hallo, mijn vaatwasser had zo'n 2 maanden geleden een probleem, hij bleef water pompen, en dat stroomde er aan de voorkant onder de deur eruit. Nu de renovatie van 't huis achter de rug is wilde ik hem graag weer gebruiken. Filters schoongemaakt, slangen onder schoon, in feite alles waar ik bij kon even nagekeken. Het probleem nu is dat ie geen water meer pakt. Dus eerst teveel en nu niks meer, zou er een oplossing zijn voor een gulden middenweg. Wie weet raad.
Groetjes Brigitte
 

Pepjo

  • #2
Huis gerenoveerd vanwege de lekkende vaatwasser ? :D

Meestal bij dit soort problemen staat er water op de bodemplaat van de machine. Dit stelt een beveiliging in werking.
 

Freebee85

  • #3
Hallo, haha ja na die lekkage was het huis toe aan renovatie :D Maar goed er zit geen bodemplaat onder deze machine, dus als ik em schuin zet kan ik overal makkelijk bij, dat dan weer wel. Toen ik hem gisteren probeerde trok ie dus geen water, maar de temperatuur werkt wel goed want hij wordt wel warm.
Brigitte
 

Freebee85

  • #4
Ik heb de machine net weer geprobeerd, en het leek goed te gaan. Maar toen ik hem op een ander programma zette, eigenlijk die het meeste gebruikt wordt, bleef ie maar water nemen totdat 't aan de voorkant onder de deur eruit loopt. Er zit een nieuwe slang op maar deze heeft geen waterslot, zou dat ermee te maken kunnen hebben ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu