c.v.cv vaillant vhr-c slaat automatisch aan

A

Anonymous

Gast
  • #1
mijn cv vaillant vhr-c slaat automatisch aan en houdt de temperatuur in de woning op 19,5 graden terwijl de thermostaat op 15 graden staat gewoon op het programma.wie weet waar dit in zit...
 
A

Anonymous

Gast
  • #2
type thermostaat?
 
A

Anonymous

Gast
  • #3
richard hoe is het met je warmwater?is dat goed op temperatuur??

gr.Ben
 
A

Anonymous

Gast
  • #4
type van de thermostaat is chronotherm IV !!!!
 
A

Anonymous

Gast
  • #5
richard,op de vraag of je warmwater oke is,is wel belangrijk ,heb je ook geprobeerd om je thermostaat er af te halen.En wat doet ie dan?zit toch eigenlijk te denken dat het in je 3wegklep zit!!

laat ff weten gr.Ben
 
A

Anonymous

Gast
  • #6
hallo ben ,ik ben nog bezig in mijn huis dus het warm water is nog niet aangesloten ! ik heb de ketel wel vvan de comfort stand afgehaald en de temperatuur is nu wel lager hij staat nu op 16 graden terwijl de thermostaat op 15 staat dus ik weet niet wat of je nu misschien een conclusie kan trekken?

in ieder geval bedankt voor de moeite!
 
A

Anonymous

Gast
  • #7
richard schreef:
hallo ben ,ik ben nog bezig in mijn huis dus het warm water is nog niet aangesloten ! ik heb de ketel wel vvan de comfort stand afgehaald en de temperatuur is nu wel lager hij staat nu op 16 graden terwijl de thermostaat op 15 staat dus ik weet niet wat of je nu misschien een conclusie kan trekken?

in ieder geval bedankt voor de moeite!
richard,moet eigelijk weten wat voor ketel je hebt,anders moet ik gaan gissen wat het kan wezen,laat even weten.

Gr Ben
 
A

Anonymous

Gast
  • #8
ben het gaat om een vaillant vhr-c 24 ongeveer 1,5 jaar oud!!

mvgr richard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu